(Android) Brain Out: Can you pass it? cheats verhogen edelstenen
Feb 16, 2022 14:52:36 GMT -5
Post by amquihourgsimppe on Feb 16, 2022 14:52:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Out: Can you pass it? ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Out: Can you pass it? IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Brain Out: Can you pass it? 2022 version ▞▞▞
Goed spel, maar toevoegingen zijn na elke puzzel. Sommige niveaus zijn slechts toevoegingen. Maar zelfs als je ervoor kiest om een advertentie te bekijken om een sleutel te krijgen (wat trouwens een game echt naar beneden haalt in beoordeling), is het meestal niet klaar. Ik heb ook net een aantal 5-sterrenrecensies bekeken, en het klinkt zo nep door de ontwikkelaars dat ik er misselijk van wordt.
Het is leuk en je moet goed na denken
Best interessant spel. Jammer dat er elke 2 seconden een advertentie is. Werkt echt de hersenen en kan lonend zijn als je er klaar voor bent!
Voegt van een halve minuut tussen elke puzzel, waardeloos... En dan ook nog tien keer dezelfde achter elkaar.
Ik wil dit spel leuk vinden. Muziek is ontspannend. Het spel zelf doet me denken aan de onmogelijke quiz. Maar ooh mijn god, er zijn veel te veel advertenties. Ik begrijp dat je met advertenties het spel gratis kunt maken, zodat ik er normaal gesproken geen last van heb, MAAR EEN ADVERTENTIE NA ELKE RONDE? Ernstig? Dat is overdreven, en soms zijn het twee advertenties. Wordt hierdoor verwijderd.
Brain Out: Can you pass it? پزل krxj
Moest hints kopen vanwege de moeilijkheidsgraad, maar is goed omdat je echt out of the box moet denken!
Te veel clips
Brain Test: Tricky Puzzles - gratis app van ontwikkelaar Unico Studio. ... Kunci jawaban Brain Out · Brain Out – Can you pass it? Brain Up.
Super leuk allemaal het is best moeilijk
De game is goed, maar de hoeveelheid advertenties is behoorlijk belachelijk. Er zijn advertenties van 30 seconden tussen elk niveau, en sommige niveaus hebben maar een paar seconden nodig om op te lossen. Ik heb een uur lang gedownload, dezelfde tiktok 20 keer bekeken en vervolgens verwijderd. Misschien goed als je het niet erg vindt om te betalen om advertenties te verwijderen
IK HOU VAN DIT SPEL. Dit spel is echt cool en ik heb het verslagen. Het is een mengsel ok plezier en hersenen en andere dingen. Het trieste is dat er een update is EN IK MOET MEER NIVEAUS DOEN. Je krijgt die opwinding als je het spel verslaat. Maar word verdrietig als je vertrouwt dat er een update is
Echt een leuk spel!! Ik vind het altyd cool op welke uitkomst je op komt. Het zijn doordenkers maar dan ook weer niet
Talking Ben the Dog Underhållning cvi
Vervelend en frustrerend... Advertenties slaan me elke keer dat ik op het geselecteerde niveau klik. De kijkadvertentie voor een belangrijke optie is leuk als het je niet stoort door je een beeldadvertentie te geven in plaats van een videoadvertentie. Ik gaf het 2 sterren omdat je het probeerde. Helemaal niet verslavend of leuk. Ik HAAT het eigenlijk om dit te spelen, ik kreeg er 0 plezier of vreugde van, en toen ik eindelijk een level af had, voelde ik me zo stom omdat het antwoord zo duidelijk was.
Spel is niet verschrikkelijk. Sommige puzzels zijn lastig en raar geformuleerd, de antwoorden liggen niet voor de hand. Echter, ongeveer 8 niveaus in, een "puzzel" is om de app te beoordelen en ik heb het onmiddellijk verwijderd nadat ik het niet anders kon beoordelen, en ik kan niet bevestigen dat het niet echt een beoordeling heeft verzonden. Doet het goed tot dat moment, automatisch een ster voor mij
Ik vind het spel leuk, maar er zijn veel te veel advertenties. Ik vind het niet leuk dat ik na elk level een advertentie moet bekijken, ik moet ze bekijken om een hint te krijgen, maar verder is het belachelijk. Ik besteed meer tijd aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen van de game. En wanneer komen de nieuwe levels uit?
Brain Out: 넌센스 마스터, 두뇌 트레이닝 퍼즐 zfuk
Sommige puzzels zijn interessant, maar de meeste zijn gewoon goofy met oplossingen die nergens op slaan. Er is een advertentie na elk niveau, en als je eenmaal vertrouwd raakt met de trucs, zullen de advertenties langer duren dan de meeste niveaus.
Ik zou dit 5 sterren willen geven, maar dit heeft te veel advertenties. Elke keer als ik naar een nieuw niveau ga, is het een advertentie! En dit irriteert me echt!! Hierdoor heb ik een slechte recensie. Maar al met al is het een hele uitdaging als je echt wilt nadenken.
Pay back wiz khalifa lyrics, Lutherische protestantismus, Krondon daoc, Legal seafood ... How to find percent of a number, Dyspnea with normal pfts,
Soms wel vergezocht, of net gemist de andere taal/ Engels-NL
Ik zou dit spel beoordelen met 3 omdat het echt leuk is, maar er kunnen verschillende antwoorden zijn en je moet echt je hersens gebruiken en de echt lastige en zoals echt rare antwoorden en je zou verschillende kunnen doen 😏
Brain Find - Riddles&Find clue in de App Store
Ik vind het geweldig <3, is zo soepel en er zijn bijna geen advertenties denk ik.
soms moeilijk
De game is leuk, hoewel sommige puzzels absoluut niet logisch zijn. (Voorbeeld zijn de wiskundige problemen als 2 +3 =23 wat is dan 4 +5 = ? Het antwoord is 9 in het spel en natuurlijk, maar als je afwijkt van het patroon van 1+2=12 en 2 +3=23 dan 4+5 waarvan je zou denken dat het gelijk is aan 45, maar het spel zegt 9) hoe dan ook, dat is prima en ik vind het niet eens erg om video's te bekijken voor hints, maar het is een beetje frustrerend om een advertentie van 30 seconden tot een minuut tussen elke vraag te hebben. Het is niet de moeite waard om domme advertenties te bekijken.
Brain Out: Can you pass it? Puzzle vvii
Deze game is geweldig en de raadsels zijn goed. De enige reden waarom ik deze game geen 5 sterren geef, is omdat wanneer ik een video bekijk, ik soms sleutels krijg of gewoon wacht en me nooit mijn sleutels geeft. Er zijn ook veel te veel advertenties en ze kunnen overweldigend zijn. Maar verder is het spel geweldig. Ook als ik naar sleutels wil kijken, geven ze me de niet-videoadvertenties, dus ik kan alleen maar irritante advertenties krijgen. Ik krijg altijd video's van 30 seconden waar ik op moet wachten
Leuk en irritant. Veel sarcasme, maar een verademing. Zou 5 zijn, maar er zijn een paar te veel letterlijke en sarcastische antwoorden. Toch absoluut de moeite waard om te spelen.
Het spel zelf is geweldig. De game krijgt een 4. Maar wat mijn beoordeling naar beneden haalt, is de enorme hoeveelheid advertenties in deze game. En het is meestal elke keer dezelfde advertentie. Een stom kleurspel voor volwassenen. Het komt uit het niets. Als je dit kunt oplossen, zou het spel nog beter zijn.
Plezier ! Houdt je hersenen echt aan het werk
Totaal contra-intuïtief en op een gegeven moment onzinnig. Ik zou het geen 1-ster geven omdat de meeste puzzels oplosbaar zijn, maar er zijn er ook waarvan je een aanwijzing MOET gebruiken om het op te lossen, omdat de oplossing nergens op slaat.
Ik geniet echt van het spel.. Doet je denken dat je mogelijkheden misschien positief zijn. Ik speelde dit spel voor het eerst en mijn geest ontplofte onmiddellijk. De juiste antwoorden waren fout, dus ik moest echt de realiteit in twijfel trekken. Geniet echt van het spel en de nieuwe update.
Guzel we benim adim gulten ben melekin kuzeniyim WE mehmetin cocuku
Het groeit bij mij, maar ik kan er niet achter komen of sommige puzzels gewoon vreselijke grammatica zijn of dat het een aanwijzing is. Meestal zijn spelfouten en grammaticale fouten, waardoor het moeilijk te volgen is.
Mijn ervaring met gezichtsspel is echt geweldig. De game is ontspannend, rustgevend en leuk om te spelen, je kunt zelfs je gedachten afleiden van dingen waar je je druk om maakte. Het is echt een goede game en ik raad je aan om het te spelen
Download Brain Out: Can you pass it?. ✓ Android ✓ IOS ✓ Windows Phone en ✓ PC. Snelle download, Virus en Malware gratis en 100% beschikbaar.
Het is een vreselijke game-advertenties, zeer 30 tot 50 seconden, ik zou het nul sterren geven als ik kon het is NIET voor kinderen, installeer het alsjeblieft niet
Laten we nu voortmaken vóór ze allemaal flauwvallen van de honger. ... I didn't know you'd pass out. ... I can't be passing out suck like this.
Waarom engels het moet nederlands zijn
Het is het beste en meest niet gekopieerde spel.
Het is wel een leuk spel voor de gene die echte slanke hersens hebben. Want het is echt super moeilijk.
Read PDF Sarah Mccoy De Bakkersdochter
Geweldig spel, poort dat er een advertentie is na ELK ENKEL NIVEAU! Wijzig OOK uw advertenties met provocerende inhoud. Mijn 8-jarige speelt dit, ik merkte dit net op. Dus zal helaas van alle accounts worden verwijderd.